Turneu prin Moldova! Prima localitate!

     De ceva zile am început să călătoresc mai intensiv prin Moldova.
     Cu colega mea iubită Doinița parcurgem pe zi sute de kilometri într-o mașină deja cred că retro, dar foarte dragă mie, în descoperirea locurilor fantastice pentru a le promova, a le scoate în vizorul ochilor frumoși. Persoanele care n-au ieșit niciodată în sudul sau nordul Moldovei, cred că o să zică că nu avem nimic frumos, pentru că de obicei acesta e răspunsul la renumita întrebare a turiștilor: "Ce pot vedea în Moldova?" - "Beciurile de la Cricova, altceva cred că nimic."
     O să vă contrazic foarte feroce. În Moldova ai ce vedea, sînt o sumedenie de locuri care te lasă cu mandibula la pămînt.
     Drept argumente o să vă prezint de fiecare dată cîte un sat cu veșnicia neatinsă de mîna urbanizantă și mintea perfidă a omului.
     Următoarea colecție de fotografii redă satul Oxentea, unde natura este deosebit de pitorească.
     Deci, fetele de la Hai la Țară prezintă:

Expediție la Oxentea!

Drumul spre Oxentea mi-a plăcut mult, m-am simțit ca eroinele din filmele vechi americane, cu batista în cap și ochelari de soare. Eroine ce călătoreau în mașină retro aievea nouă! )))
Mazda ultimul model. Sînt foarte ingenioși oamenii de aici.

Cu jind priveam aceste bărci și vroiam să încerc una pe valurile line ale Nistrului, dar din păcate nu era stăpînul pe alături, iar eu modestă cîteodată fiind nu am îndrăznit să merg singură. ))))

Această corabie pe Nistru probabil este proprietatea cuiva pentru că era după gardul îngrădit. Acolo cred că poți filma Pirații caraibieni, în stil moldovenesc! ;))))


Localnicii au grijă de animalele lor, nu cumva să le bată soarele în ochi.

Doinitza se înțelege cu vițelușul să-i pozeze cumințel.

De la localnici am aflat că la ieșire din sat se află Cascadele Oxentei, locul fiind popular numit Scoc. Ideea s-a aprins în sufletele noastre și am hotărît cu Doinița să mergem pentru a vedea ce e asta!









 Plăcut impresionate, parcurgeam tot mai entuziasmate în inima rîpei, pentru a descoperi totuși mult rîvnita cascadă.


Uraaaa!!! Acesta a fost locul vînat, am luat o sticlă de apă și ne-am întors repejor înapoi pentru că ploaia ne cam călca pe urme. Am ajuns la momentul potrivit la mașină, uscățele cum s-ar zice!!


Vă recomand să vizitați satul Oxentea și împrejurimile bogate ale acestuia!


Pentru voi descoperim frumosul!!!

 Fetele de la Hai la Țară!!!

Comentarii

Postări populare