Am să-i împletesc o coroniță fetei mele...

http://angelinspir.ro/ingerii-luminii-divine-691.html
Am să-i împletesc o coroniță fetei mele,
Din ramuri de zorit înfloritor
O să culeg o rază cu mărgele,
Să-i fie creștetul de perle sclipitor.

Din universul infinit cu mii de stele,
Eu pulberea voi strânge de pe ele,
Și-oi auri coroana cu blândețe,
Ca cerul doar iubire s-o învețe.

Voi împleti minunea din izvoare,
Din ape reci, din focuri visătoare,
Și-o voi uni cu flori de primăvară,
Să-i fie mintea luminoasă, clară.

Să-i fie scut ceresc, putere-n luptă,
Cununa vieții credință să-i aducă,
Să se ridice din beznă fără frică,
Să fie conștientă, ea nu e singurică.                  

O Mamă a Universului divină!
Din tămăduitoarea ta lumină,
Presoară fiicei liniște-ndelungă
Să te slujească c-o dragoste profundă!

M-aplec în fața-ți plină de iubire,
Și capul pe genunchi eu ți-l aplec,
Tu mă mângâi, simt pace și unire
Apoi mă-nchin, îți mulțumesc și plec.

Am o coroană nobilă în mână,
Din adevăr creată să devină
Și grație și har dumnezeiesc,
Doar pentru cei ce soarta-și cuceresc!

Iar tu, o fiica mea, prințesă fină,
Să-ți plăsmuiești o inimă divină,
Din ramul de zorit înfloritor
Coroana să o porți nemuritor.

Ca lanțul vieții continuu să fie
Iar frumusețea să curgă neîntrerupt,
Eliberează-ți făptura dulce, vie,
Din jugul morții, de tot ce te-a durut

Primește-n dar cununa îngerească!
Devino fiică de-mpărat slăvit!
Ești cea, prin care curge viață,
Ești suflet, spirit, de secole râvnit.


Comentarii

Postări populare