Suflet pereche

În văzduh miros de mir,
Tu m-atingi, eu nu respir,
Ai o forță ce mă-mpinge
Mă atrage, mă respinge,

Mă topește fără urme,
Corpul meu solvit în lume,
Se desprinde din neant.
Transparența e calmant.

Îți privesc ochii sătui,
Unde sunt? Căci mintea nu-i,
Inima voinic se zbate,
Naște opere de artă.

Suntem unici în unire,
Te ridici din străvezire,
Din abis interstelar,
Ca să-mi fii pereche dar,

Ai ochi vii, culoare nu-i,
Doar lumina soarelui,
Mă privesc sub ploaie rară
Dintre raze se strecoară

Veșnica maramă dulce,
Să o port unde m-aș duce,
Să mă vezi printre popoare
De tradiții trecătoare,

Să m-auzi printre păduri,
Să mă prinzi de braț, să-nduri,
Tot ce lumea nimicește
Tot ce-i vechi, ce nu mai crește.

Ești alături, ești eter,
Destinat să vii din cer
Mă sărută unde știi
Amalgam de culori vii.

Comentarii

Postări populare