Aspirație

O frumusețe pururea divină!
Lumina inimii mereu îți este plină,
Ce-aș vrea s-ating petala ta curată,
Aureola vieții frumoasă să mă facă.

O frumusețe de izvoare nesecată!
Natură genială și veșnic inspirată!
Permite-mi să preiau din razele puterii
Un har măreț, distins, al consacrării,

Permite-mi să aduc din platoșa stelată,
O mână de mărgele să le prefac în artă,
Să torn din bucurie, o picătură mică,
Iar spiritul iubirii pe toate să le-ncingă.

Natură Mamă și Mamă Tu Cerească,
Ajută-mi, frumusețea în suflet să îmi crească,
Să pot transmite-n lume o apă de blândețe,
Să spele multe rele, precum și multe fețe.

Și nu o frumusețe exterioară seacă,
Ci una ce te prinde, te-ndrumă și te iartă,
O frumusețe vie, eternă, 'nălțătoare,
Cu sentimente pure, de viață dătătoare,
O frumusețe calmă, bogată, colorată,
Din artă ce preface - inițiere sacră.


Comentarii

Postări populare